OMG !

assså, den här dagen har fan varit bäst !
fyfan, först så dansade vi knäckesbröds dansen,
och så kom simon, omg, jag har videon, jag skrattar ihjäl mig ! och fyfan,
det bara blir garv hela tiden, omg, fan bäst, vill lägga ut den på
playahead, men det får jag inte, så jag laddar några bilder (A)
asså, jag älskar verkligen er brudar, vi flummar fan 24/7,
och jessica då, du ba tog mig på privata delen (:
hahahha, fan var roligt vi har (A)
aja, jag skrev inte igår, jag orkade inte ;o (inte likt mig)
men jag väntar på att paulina ska ringa, men det gör hon aldrig !
slänger in några bilder från idag (A) (:
och så slänger jag in en bild på anthon från torsdags (A)
hahha tyvärr så var jennifer ledig idag :( (bajsigt)
men hon skulle tävla
ska gå nu, byebye (A)
bilderna;
    
spanska, anthon, jessica&cassie, jessica&cassie, moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0